søndag 24. februar 2013

Morgenkos


 

Ingenting er som å våkne, innse at det er på tide å komme seg opp av senga og møte smilet til verdens blideste lillegutt som er veldig klar for å stå opp. 

Deretter blir det ofte ganske hektisk en stund mens både små og store får seg mat og klær, men så når det er på tide med dagens første dupp på familiens yngste setter jeg meg ofte ned med en kopp med noe godt i, noe godt å spise, strikketøy, en bok eller kanskje litt blogglesning. En liten hvilestund på morgenen må til før jeg er klar for dagen. 


Og med dette deltar jeg i NIBs utfording "Ditt fineste morgenøyeblikk". Andre tips til hvordan man starter dagen best mulig finner du her

6 kommentarer:

  1. Barnesmil om morgenen gjør det virkelig veldig vanskelig å være noe annet enn glad! :)

    Utrolig fine bilder, elsker vasen og lysestaken! Følger deg gjerne videre.:)

    Og takk for utrolig koselig kommentar inne på bloggen, sånne kommentarer gjør det også virkelige veldig vanskelig å være noe annet enn glad.:) God søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Så flott bilde! Den stolen står på min ønskeliste også, LOVE IT!

    Takk for hyggelig hilsen på bloggen. Jeg ar lagt meg til som følger hos deg:)

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  3. Hei!
    Stemningsfulle bilder, som gav meg vårfølelse! Og DET er jo en fin start på dagen! Takk for kommentar inne på Spirebloggen, og kommer gjerne tilbake hit for inspirasjon!
    LenaE

    SvarSlett
  4. Så koselege bilder, og den lysestaken er heilt nydeleg! Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig morgen stemmning. Så vakre bilder. jeg har lagt meg til som følger :-) Det var skikkelig koselig her inne hos deg.

    hilsen Åsne på : marianneleonora.blogspot.no

    SvarSlett