tirsdag 19. mars 2013

Endelig litt gult

 
Jeg tror egentlig ikke det har noe med påsken å gjøre, men i det siste har jeg hatt så fryktelig lyst på noe gult. Og etter en liten handletur og maleøkt har jeg endelig fått frisket litt opp i verandastua. Det har liksom manglet noe i denne stua, og det viser seg at dette "noe" er farger. Grått, sort og hvitt er fint nok det altså, men jeg synes det ble utrolig mye bedre med litt gult. Jeg er kjempefornøyd med resultatet og  skal vise flere bilder av stua, men har litt dataproblemer om dagen så dette får holde for nå.  
 
 
Denne koppen måtte jeg bare ha :)


8 kommentarer:

  1. Jeg liker jo selvfølgelig det gule oppi det grå, hvite og svarte:) MÅ jo ha noen fargeklatter og piffe opp tilværelsen med:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Gult er kult, grattis med ny fresh pute;) Og stilige oppbevaringsbokser du har lagd under her, flinkis;)

    Finfin kveld til deg;)

    -malla-

    SvarSlett
  3. Merkelig altså men eg og har liksom fått litt augene opp for gult,er det fordi det nærmer seg påske og er vår?eg vil iallefall ha litt meir fargeklatter i hus!
    Så herlig og Freshe den puta di var!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Farger må til for å trives syns jeg også ;)
    Like den gule puta !!
    Og koppen hadde en kul tekst :)

    Janne

    SvarSlett
  5. Heisan
    He,he.. jeg måtte jo ta en titt på ditt gule innslag! Det ble veldig fint med den puten i sofaen i kombiansjon med de andre fine tingene. Det gule innslaget skapte mer liv og gjorde det mer spennende synes jeg.
    Kanskje jeg må øve på mer sennepsgult og ikke bare knallgult...??
    Mulig det sklir litt bedre inn her hjemme.
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Kjempekult med den gule fargeklatten. Veldig fine bokser du hadde laget også.

    SvarSlett
  7. Jeg har også behov for noen gule fargeklatter her og der. De er til å bli riktig glade av, synes jeg..!

    Takk for hyggelig hilsen på bloggen min, forresten. Det gjorde jo dessuten at jeg oppdaget den finfine bloggen din. Jeg legger meg til som følger, og ønsker deg en aldeles trivelig ettermiddag og kveld. :)

    SvarSlett
  8. Stilig med kontraster, og gult er jo som kjent kult! :) Ble småforelska i stuebordet ditt, og lurer på hvor du har fått tak i det?

    SvarSlett